Sponsoring i lokowanie produktu są coraz częściej wybieranymi formami budowania wizerunku i kreowania marki w świadomości społecznej. Badania rynkowe wykazują, że ponad 80 proc. telewidzów ma pozytywną opinię o sponsorach programów telewizyjnych. Udział Sponsora w finansowaniu programu, a także zakres i formy jego wskazania są negocjowane i określone w umowach sponsorskich. Wartość sponsoringu zależy od kosztów produkcji, czasu emisji audycji i jej atrakcyjności, okresu współpracy sponsorskiej oraz liczby i formy wskazań sponsora w sponsorowanym programie. Wartość sponsoringu znajduje odzwierciedlenie w ilości proponowanych wskazań sponsorskich oraz ich pasma emisji.

TVP3 Białystok umożliwia sponsorowanie prognozy pogody, programów sportowych, kulturalnych i rozrywkowych, a także lokowanie produktów w wybranych audycjach.

Dlaczego warto skorzystać z oferty sponsoringowej i lokowania produktu?

  • sponsoring jest formą komunikacji marketingowej, którą chętnie wybierają klienci o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • promowanie logo firmy przed lub po programie stanowi sposób dotarcia do szerszego grona odbiorców,
  • to doskonały sposób na budowanie wizerunku i kreowanie świadomości marki,
  • lokowanie produktu daje możliwość uszlachetnienia produktu/usługi
  • umożliwia podkreślenie specyficznych cech produktu


Zapraszamy do współpracy!
Kasia, Marta, Marek